Preskoči na glavno vsebino

Carolina Herrera

O blagovni znamki Carolina Herrera

„Čutim odgovornost za današnjo žensko – odgovornost, da bi se počutila prepričano vase, moderno in med vsemi ostalimi krasno.“ Besede venezuelske modne oblikovalke Caroline Herrere se odražajo v idejah blagovne znamke, ki ji je leta 1980 vdihnila življenje in ji dala svoje ime.

Pod vplivom mednarodne kulture in mode je Carolina Herrera izstopala po svojem izjemnem osebnem stilu od vsega začetka. S podporo Diane Vreeland, legendarne modne urednice revije Vogue, je svojo kolekcijo prvič predstavila v newyorškem Metropolitan Clubu in dočakala priznanje kritikov. Kmalu je oblačila Jacqueline in Caroline Kennedy, Lauro Bush, pozneje pa tudi Michelle Obama.

V svet dišav je blagovna znamka uspešno vstopila leta 1988 in predstavila prvi parfum Carolina Herrera. Pozneje sta javnost osupnili predvsem kolekcija Carolina Herrera 212, ki s svojim poimenovanjem spominja na ljubljeni Manhattan, ali dvojica ženske in moške dišave Carolina Herrera Good Girl in Bad Boy. Tudi te dišave, tako kot nadaljnji parfumi in cela blagovna znamka, predstavljajo luksuz, eleganco in brezčasnost.

celotno besedilo skrij besedilo