O blagovni znamki Carolina Herrera

„Čutim odgovornost za današnjo žensko – odgovornost, da bi se počutila prepričano vase, moderno in med vsemi ostalimi krasno.“ Besede venezuelske modne oblikovalke Caroline Herrere se odražajo v idejah blagovne znamke, ki ji je leta 1980 vdihnila življenje in ji dala svoje ime.

Pod vplivom mednarodne kulture in mode je Carolina Herrera izstopala po svojem izjemnem osebnem stilu od vsega začetka. S podporo Diane Vreeland, legendarne modne urednice revije Vogue, je svojo kolekcijo prvič predstavila v newyorškem Metropolitan Clubu in dočakala priznanje kritikov. Kmalu je oblačila Jacqueline in Caroline Kennedy, Lauro Bush, pozneje pa tudi Michelle Obama.

svet dišav je blagovna znamka uspešno vstopila leta 1988 in predstavila prvi parfum Carolina Herrera. Pozneje je javnost osupnila predvsem kolekcija Carolina Herrera 212, ki s svojim poimenovanjem spominja na ljubljeni Manhattan, ali parfumska voda Carolina Herrera Good Girl. Tudi ta, tako kot nadaljnje dišave in cela blagovna znamka, predstavlja luksuz, eleganco in brezčasnost.

celotno besedilo skrij besedilo

Priporočeno

12

12 Pokaži več